Veelgestelde vragen

Wij hebben de veelgestelde vragen voor u op een rij gezet. Wellicht kunt u het antwoord op uw vraag ook vinden in onze uitgebreide werkinstructie


Ik heb een vraag over mijn.lekkerleven.nl
Ik krijg de website niet goed geopend. Wat is hiervan de oorzaak?
Ik kan niet inloggen, hoe komt dit?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
Ik wil mijn wachtwoord veranderen, kan dit?
Waarom krijg ik geen e-mails van LekkerLeven?


Ik heb een vraag over mijn profiel
Waarom is het belangrijk dat mijn profiel up to date is?
- Kan de klant mijn hele profiel zien?
- Waarom moet ik mijn BurgerServiceNummer (BSN) invoeren?
- Wanneer worden mijn aangepaste gegevens goedgekeurd en ontvang ik hier bericht over?
- Klanten zien bij mijn profiel een beoordeling. Waarop is dit gebaseerd?
- Ik ben een bedrijf, wat mag er wel en wat mag er niet in mijn bedrijfsomschrijving staan?
- Ik ben een particuliere dienstverlener, wat mag er wel en wat mag er niet in mijn persoonlijke omschrijving staan?
- Wat is het verschil tussen 'hoofdstatus' en 'tijdelijk afwezig' bij het doorgeven van mijn beschikbaarheid?
- Kan ik als bedrijf ergens mijn tarieven plaatsen?
- Waar kan ik mijn offerte/gemaakte afspraken met de klant vastleggen?


Ik heb een vraag over mijn aanvragen
- Wanneer moet ik de startdatum doorgeven?
- Kan ik mijn aanbod nog intrekken, wanneer ik interesse heb getoond voor de aanvraag ?
- Wat kan ik doen als een klant geen keuze maakt nadat de reactiedatum is verlopen?
- Hoe snel moet ik op een nieuwe aanvraag of advertentie reageren?
- Hoe kan ik dienstenbonnen indienen?
- Kunnen alle klanten digitaal werken?
- Hoe kan ik nieuwe dienstenbonnen aanvragen?


Ik heb een vraag over mijn aansprakelijkheid
- Ben ik verzekerd als ik tijdens mijn werkzaamheden schade maak bij een klant?
- Kan ik de Mantelovereenkomst Bemiddeling die ik tijdens het selectiegesprek heb getekend digitaal inzien?


Veel gestelde vragen bij het Addendum

Wat gebeurt er als ik niet akkoord ga?
Ik wil het addendum niet ondertekenen. Hoe schrijf ik me uit?
Ik ben alleen klusjesman. Moet ik dan ook tekenen als tuinman?
Wat gebeurt er met mijn lopende aanvragen als ik niet akkoord ga?
Ik heb niet al het gereedschap. Wat nu?
Wat als ik niet alle werkzaamheden kan uitvoeren?
Wat gebeurt er als mijn gereedschap kapot gaat tijdens het werk?

Staat uw vraag er niet tussen? Dan helpen wij u graag per e-mail of telefonisch verder. U kunt ons bereiken via werken@lekkerleven.nl of 026 - 36 15 913